lunes, 29 de septiembre de 2014

ARGA...2014



ANTECEDENTES:

Cando nos anotamos para Arga eu estaba ainda lesionado, faltaban varios meses e por iso non me preocupaba demasiado.

A medida que a fecha se acercaba a lesion non ia a mellor se non que todo o contrario, pero ainda habia tempo.

As ultimas semanas parecia que me encontraba mellor, corremos no Vixiador e quedei bastante contento co que marchei para Portugal esperanzado..pensaba que si iba todo ben incluso podia acabala.


EXPECTATIVAS:

Saimos para Arga sete Coutadas e decidimos correr todos xuntos,a ritmo de ultra, querìamos desfrutar da carreira,solo iso.

Non querìamos correr muito,  nin sufrir como en tòdalas anteriores carreiras do ano, esta vez ìamos a pasalo ben solo.

En canto a min vìame con forzas para tentalo...o plan era perfecto, correr pouco,pasalo ben e o acabar pa casa fresquiños.
Habìa unha aposta con un compañeiro,aceptada xa meses atras, e que estaba totalmente perdida...eu xa o sabìa pero dàbame igual..a idea era solo acabar..(XA FALAREMOS NOUTRA OCASION DA APOSTA..VAI A TRAER COLA XA O MIRAREDES)



RESULTADO:

Saímos despacio,muy tranquilos..sube,baixa,sube,baixa....ainda que ìamos en grupo nas baixadas,xa que me encontraba ben,eu e algun mais lanzamonos" fullgas"..adiantamos mais de 50 postos...asi en cada tramo que atopàbamos para disfrutar un pouco....estas baixadas tan largas sobre  pedras e tan largas despois daìiame conta que foi un tremendo erro.

Chegamos xuntos (exceptuando a Lolo, Mariano a un ritmo mais lento...e Alberto con mala cara e peores sensaciòns), ò avituallamiento antes da subida das antenas, esa subida foi o meu enterro, durìsima,larguìsima e aburridìsima...ahì xa me din conta que me quedaba unha segunda metade mooooi complicada...a iso habìa que sumarlle que nas baixadas a tope que fixèramos km atras as miñas uñas dos dedos gordos quedaran muy tocadas,(esas zapatillas non fan unha proba mais nos meus pes),ata o punto que os ultimos 25 km fixenos andando.

As subidas eran pestosa,duras...e as baixas,igual de largas, un sacrificio enorme por culpa das uñas...


Pero bueno pouco a pouco e cun sufrimento nunha proba que nunca experimentara, e a axuda de Ruben e mais Alfredo chegamos a meta despois de 9 horas dunha carreira que dudo muito que repita


O esforzo e sacrificio que pasei en Arga non me compensa para ò que o recorrido ofrecía...subidas infernales seguidas de baixadas que rompian as pernas,desnivel por desnivel sin ofrecer algo a cambio non e do meu gusto...sacando o tramo do rio o resto do percorrido era todo o mesmo....subir colina,baixar colina, asi ata seis veces todas iguales...pero bueno carreiras sobran...pero a min non me miran mais a jeta os portugeses de Arga nin Carlos Sa.


O mellor de todo e que a lesion que arrastraba desde Abutres deste ano parece que pasou a historia...viran outras seguro..pero esta parece que esta superada..
















mmmmm  mi amoool





























4 comentarios:

Unknown dijo...

Cuando te veo por detrás te estoy viendo correr en tanguita....que no me entere yo que ese culito pasa hambre

Alfredo dijo...

Al ver las fotos, dan ganas de volver...

bernardo.coruxo dijo...

pois xa podes ir cando queiras ..pero eu non volvo

Unknown dijo...

jajaja pero que vinagres

Publicar un comentario

 
Design by Free blogger Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review